Nou edifici de la Facultat de Nàutica

S’està desenvolupant el projecte d’un nou edifici de la FNB, aquest edifici gaudirà d’uns espais que estaran cridats a ser un node formatiu i tecnològic del sector de la nàutica. Les instal·lacions es convertiran en tot un referent innovador per a la docència de les ciències nàutiques. Alhora, es crearà una nova incubadora per donar empara a empreses emergents amb component tecnològic relacionat amb el que s’ha anomenat economia blava, que no és cap altra cosa que tot allò relacionat amb el mar.

L’edifici tindrà 13.689 metres quadrats de sostre edificable repartits pràcticament a parts iguals entre la Facultat de Nàutica i la incubadora. Entre una cosa i l’altra disposaran d’una planta subterrània i cinc d’alçada. La planta baixa i les dues primeres seran més petites, de manera que les superiors formaran un porxo a la zona més propera al port.